torsdag 29 maj 2014

hej!


gokväll alla som ennu hittar hit.. några problem har skett så de tar ett tag innan min iphone kommer tillbaka från servicen men jag har bestämt mej för att fortsätta blogga varje dag men jag orkar int ta me kameran nångång så de blir tråkiga/gamla/ipadbilder framöver.. weeellll, what to say? har klarat alla kurser på ettan och har nu SOMMARLOOOOV!!! sååå skönt! Den senaste tiden har jag mest hängt med kompisar, tränat, kämpat det sista i skolan, jobbat, kollat serie, varit på villan, solat och massa kul! Igårkväll for hela klasseen till O'learys och äta, och häng vid alexandras. Riktit kul kväll blev det! Idag har jag städat mitt rum+ rensat klädskåpet, mycket onödigt och hälften av kläderna var någon annans haha. kom just från gymmet och bara tar det lugnt! 
De va allt ja hadd å säg nujust. Vi hörs, SNART!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar