måndag 21 juli 2014

hej alla ni fina som fortfarande hittar hit!

Godkväll. nu har de gått över 3 veckor sen jag bloggade sist.. låter fööör hemskt. men nu e de så att jag snaaaaart (då menar jag om 1,2,3,4 dagar) får hem min iphone igen, äntligen!! så då kommer ni få följa med mig vart jag än går typ, dethär blir nog bra. men jaaa sen sist har jag hunnit med lite mysiga saker. 
T.ex. Powerpark med frida och pamela, villahäng med bästa killarna, bastubad, myskvällar med frida, kaffe lite överallt i österbotten, varit på länk, bjudit på middag åt bästisarna,  planerat, räknat, tänkt, jobbat, jobbat, jobbat och jobbat, sovit, myyst massor med bästa hunden ever, ätit osv. Så de 3 veckor ni inte hört nått från mej har jag gjort detta ovan! 3 finfina veckor från mitt håll. 
Några fååå bilder kan jag nog bjuda på! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar