onsdag 30 juli 2014

hejsan!


jag som sa att ja skulle blogga som en galning då jag fått min telefon menmen.. jag har ju glömt mitt lösenord(är hela tiden inloggad på ipaden) såå att. men helgen var ganska busy, hann inte ens blogga då. kvällarna spenderades i jeppis med fint folk, har lite bilder att visa. måndagen jobbade jag hela dagen från morgon till kväll och igår jobba jag till halv 4 och somnade när jag som hem sen en cykeltur med frida. idag jobbade jag också till halv 4 och somnade kanske 4 tiden, sen väckte mamma mej halv 9.... får se om jag somnar inatt. Nååweelll, sen for jag ialf på en länk med köra mor. Imorån kära vänner, jobbar jag förhoppningsvis sista dagen!!!!
 säger gonatt såhär så fixarjag med inloggning från telefon imåron, !

helgens bilder och lite random bilder sen sist jag bloggade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar