onsdag 2 juli 2014

I really suck at this.

wow måste jag säga.. är så jättekass med bloggen. men ja fösöker uppdatera så ofta ja kan och hoppas och ber att min iphone kommer snart!!!!!
Lörda kvällen spenderades i purmo på klacken party. Jättekul kväll och medina var bara bäst! 
på söndag for jag frida och janina på mat till neste, sen hade vi student/examenkalas för mommo och moffa eftersom de var på resa då den egentliga va. haha! mot kvällen for jag till abc på en kaffe med jenni den till sandsund och häng me pojkarna. Sluta kvällen i hilm och kolla då killarna spela fotboll tills mamma hämta mej. 
Måndagen var jobb hela långa dan, från morgon till kväll, så inge speciellt den dagen.
Tisdagen var de jobb och kvällen avslutades med ett träningspass, en kaffe med frida och några arrow avsnitt. 
En regnig onsdag som denna spenderades i jobb från 8-16, sen de ha ja faktiskt bara legat i min säng och kollat arrow, shit va pin.. Nåjaa, snart kommer frida hit och livar upp mej, tackar gud att hon finns!!  
avslutar här så hörs vi!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar