onsdag 23 juli 2014

skön dag!

dagen spenderades ute vid mina kusiners villa i sonamo. för varmt för att kunna vara på land så låg mest och flöt på i en båt. Sen kom också mommo och moffa, som gjorde god mat som blev uppäten innan jag ens tänkte tanken att fota. Erica lämnade oss för pojkvänshäng och hon som hade kört bilen till villan la ju förståss nyklarna i sin väska och hon for iväg till Kevins villa så där stod jag och mamma utan nyklar och visste inte hur vi skulle hem. men Snälla som di är körde de nyklarna till sonamo båthamn som var kanske 1 km bort, så det blev en liten länk för mej och hunden, jag sprang med ballerina skor,,, mina ben värker och aj vad många stenar jag kände av. Men vi tog oss hem!!!! 
Nu har jag duschat och skall börja ställa mej för en kväll i jeppis med vännerna.

försök att ignorera mitt ansikte och FÖRSÖK ignorera min blekhet.. mamma kanske är brunare i sommar. usch, får ångest av bilden.. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar