tisdag 4 november 2014

Dag 1

Dag 1- En bild på dig själv+ 10 fakta om dig

1. Mitt fulständiga namn är Jennifer Sola Marie Ahlvik. Nästan alla kallar mej Nenni

2. Jag fyller 17 år snart, den 22 november.

3. Jag studerar andra året till närvårdare i YA bennäs.

4. Jag har 3 syskon, Alexander 22 år, Erica 20år, Manu 19år.

5. Jag bor själv med mamma och pappa , trist!!! eftersom alla syskon bor i vasa.

6. Jag har världens bästa hund! om ni inte förstått de hehe

7. Frida och jag har varit ilag från dag 1 av livet ungefär. Hon är världens bästa vän. Annars e nog mina andra vänner också världens bäst!

8. Jag älskar att resa, ja gör de inte så ofta men de e så härligt, fint och skönt!

9. På min fritid hänger jag med kompisar, tränar, stickar, kollar serier, och bara chillar.

10. Jag har svårt att skriva fakta om mej själv, vet inte varför men så är det. Vilket gör att denna lista var svår att göra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar