onsdag 12 november 2014

HEJ

Nu har jag putsat damm från datorn och ändrat lite design. Alltså den är väldigt enkel och färglös framförallt men den är en tillfällig. Jag håller på att göra en mera julig men tyckte det var too soon att sätta ut den. Hur som helst sååå känns de bättre att blogga från datorn än ipad och telefon så får se hur detta går. hehe, faktiskt e de jättelängesen jag har skrivi blogg från dator så allt e så konstit osv. Men de ska nog bli bra!

I den snabba designen har jag med 4 bilder som säger mycket vad jag tycker om och vad jag sysslar med om dagarna. Jag stickar massor, sockor, vantar, tillochmed ett kuddöverdrag har jag stickat, ja tycker verkligen om att sticka, de e så rogivande, haha hej Jennifer 60 år här. Sen finns de int nå bättre än å träna, helt seriöst, jag ä l s k a r.  Min hund, ååååh <3<3<3, ÄLSKAR!! haha. På vinter e ju de allra kulaste att åka snowboard eller skida, de e det absolut bästa med vintern, annars e de bara kallt, mörkt och eländigt. Sist men inte minst, mina vänner.. Jag har sagt det förr och jag kommer säga de massor me gånger ennu, men jag har faktiskt världens bästa vänner!


En bild från ruka, ska snart boka stuga där nångång så vi slipper å ränn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar