lördag 1 november 2014

vad jag köpte i vasa

de va inte mycket.. men ja tänkt då ja ska snart dit mamma o pappa så deras plånbok passar bättre för min shopping, nå iofs köpt ja allt me mammas pengar i torsdags också men de e en bisak. 

ja köpt en långkofta, inte alls min stil men man kan allti skaffa en ny look

jag kan fixa bättre bild när jag har den på.

sen köpte jag ett par skor som frida nästan tvingade mej att komma med haha nejmen.. Dem bär jag även ikväll så ja ska försöka få en hel bild när jag har dem också men såhär ser de ut ialf

jackan glömde jag ta bild av men den kan jag ta bild av när den är på. sen så tyckte ja att vantar e så onödiga att fota då di bara e svarta så de lämna ja bort med vilja haha. så inte alls mycket men hann int heller titta så noga så de får bli mer nån annan gång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar